3 הדרכים המובילות לקידום אופטימלי של אתר הסלולר שלכם

יוני 28, 2015 / קידום ושיווק באינטרנט

כיום, רוב בעלי העסקים בוחרים לבנות אתר סלולרי חדש ורענן, גם אם יש להם אתר ותיק ברשת. למעשה, עם השתלטות תרבות הסלולרי על חיינו, זה תהליך בלתי נמנע וטבעי. היתרונות בהקמה של אתר לסלולרי הם רבים ומגוונים עבור העסק שלכם, ובראשם, יכולות הקידום הרחבות שיש לכם עם אתר סלולרי הבנוי לתפארת, אתר אותו אתם יכולים לשתף בגאווה. כאשר האתר גם בנוי נכון ונראה מצוין, לא רק אחוזי הכניסה לאתר יעלו, אלא גם מספר הצרכנים שירכשו מוצרים, ידפדפו באתר, ישאלו שאלות ויצרו עמכם קשר. האתר הסלולרי מייצג אתכם ואת העסק שלכם ולצרכן הממוצע כיום יש דרישה לצפייה ברזולוציה גבוהה ולחווית משתמש נוחה ואפילו מהנה ומרגשת הישר מכף ידו.

לאחר שהקמתם את האתר הסלולרי שלכם, לא תמה המשימה! מלאכת השיווק וההפצה ממשיכה, חיפוש, איתור והגעה לאותם לקוחות רלוונטיים שיכולים ליהנות משירותי או מוצרי העסק שלכם, או במילים אחרות, התהליך שאנו מכנים בעולם האינטרנט בתור קידום אתרים.

באילו דרכים אתם יכולים לקדם את אתר הסלולרי שלכם ולהגדיל תנועה לאתר?

1. קידום אורגני: תוצאות אורגניות הן תוצאות המתקבלות מיד שאתם מחפשים את הנושא, החברה או האתר בגוגל או בכל מנוע חיפוש. בשונה מהתוצאות עליהן נדון אחר כך, הן לא התוצאות המודגשות, אלא תוצאות החיפוש האורגני שמופיעות מתחת למודעות. בכל מנועי החיפוש ללא יוצא מן הכלל, כאשר המוביל ביניהם הוא גוגל, יש אופציה לקידום אורגני, קידום שמגיע באופן טבעי או מכוון לראש תוצאות החיפוש, אך תמיד ללא תשלום ישיר למערכת המודעות של מנוע החיפוש.

קידום אורגני

אנחנו יכולים להשפיע במגוון דרכים על הקידום האורגני תוך בנייה נכונה של האתר, שילוב כתבות בלוג ומאמרים, שימוש במילות חיפוש רלוונטיות, בניית קישורים ועוד. יש הבדל מהותי בין סוגי התוצאות – תוצאות בקידום אורגני נתפסות בדרך כלל כתוצאות יותר אמינות מאשר מודעות שהגולש יודע שהן מודעות בתשלום – הן נחשבות רלוונטיות יותר ופחות אגרסיביות, תחושה של חיפוש טבעי יותר. בנוסף, גם למי שיש אפליקציות או תוספים שחוסמים מודעות מאתרים, עדיין בכל זאת תמיד יחשף לתוצאות האורגניות. כשהאתר שלכם בראש החיפוש הוא זוכה ללגיטימיות גבוהה.

2. פרסום ממומן בגוגל: קניית מודעות מודגשות בגוגל בשיטת PPC (Pay Per Click) היא דרך נוספת ופופולארית להביא תנועה רלוונטית וממוקדת לאתר. בעזרת מערכת הפרסום של גוגל, Google Adwords, אנו יכולים להביא תנועה לאתר שלנו בצורה מהירה ביותר – תוך דקות ספורות מרגע העלאת המודעה. המיקום בחיפוש בגוגל הוא קריטי לעסק שלך באותה מידה שמיקום של חנות או מסעדה היא קריטית לעסקים. לא משנה כמה מצוינת המסעדה או כמה נפלא האתר – אם אין תנועה אליו, זה לא עוזר ולא מניב לנו רווחים ואפשרויות. קידום ממומן בגוגל מעניק לכם אופציה למקם את עצמכם תמיד בראש העמוד. ההחלטות תלויות גם בסוג האתר שלכם, האם האתר שלכם מוכר פרסומות ומודעות? האם האתר מוכר מוצרים? תמיד כדאי ללמוד ולהתייעץ עם מומחים בקבלת החלטות אופטימליות לקידום, אבל קודם כל, חשוב שתכירו את הכלים והמושגים הרלוונטיים. לווריאציה של פרסום בגוגל יש כמה כיוונים, ניתן ליצור גם קמפיינים מחוץ למנוע החיפוש, באתרים השונים, דרך פרסומות, באנרים, דפי נחיתה אליהם מועברים דרך גוגל ובסיוע חברות קידום אתרים ופרופרמנס.

פרסום בגוגל

3. פרסום ממומן בפייסבוק: אנחנו מבלים שעות, ימים ואפילו שבועות מחיינו בגלישה ברשת החברתית של מר צוקרברג, הלוא היא פייסבוק – משתפים מידע על חיינו, יוצרים קשר עם חברים ותיקים וחדשים ומתעדכנים בחדשות ובמגוון נושאים. בנוסף, אנחנו גם לומדים על מותגים חדשים, חברות רלוונטיות לנו ועסקים שקשורים לתחומי העניין שלנו. פרסום ממומן בפייסבוק וקידום האתר דרך פייסבוק, במיוחד בסלולרי בו אחוזי הגלישה של פייסבוק גבוהים במיוחד, תוביל לתוצאות, כניסות לאתר ואוהדים חדשים עם תחומי עניין רלוונטיים. אתם יכולים גם לקדם במקביל דף עסקי בפייסבוק, תלוי ביעדים ובמטרות האתר הסלולרי שלכם.

שיווק בפייסבוק

רימרקטנג: שיטת שיווק שווה להכיר

רימרקטינג (Remarketing) היא אמצעי פרסום שמשותף לפייסבוק ולגוגל (ולמגוון פלטפורמות נוספות). הרעיון פשוט: לבצע "פרסום חוזר" עבור גולשים שכבר נחשפו לאתר שלך, לפחות פעם אחת. לדוגמא: גולש בשם אבי נכנס לאתר שלך, יוצא מבלי לבצע פעולה מסוימת, וחוזר לענייניו. לאחר מכן אותו אבי, יכול להיכנס לפייסבוק או לאתר שיש בו באנרים מרשת פרסום התוכן של גוגל (Adsense) ולהיחשף למודעה שלך הקוראת לו לחזור לאתר ולסיים פעולה – בין אם זה רכישה, השארת פרטים או כל דבר אחר.

למעשה, בשיטת הרימרקטינג, יש לנו דרך "לצבוע", או "לסמן" גולשים, ולאחר מכן להציע להם פרסום ש"רודף אותם" על מנת לגרום להם לסיים תהליך כלשהו באתר. במקרים מסוימים, מדובר בפרסום אפקטיבי ביותר, ונעשה בו שימוש רב באתרי מסחר ובכלל.

לסיכום – כדי לקדם את אתר הסלולרי שלכם, עליכם לפעול מבפנים החוצה. להתחיל בהקמת אתר סלולרי בפלטפטרמה מתקדמת הבנויה בצורה נוחה לקידום דרך בלוג, מאמרים וכו', להמשיך בהשקת אתר מעוצב ומותאם לסלולרי שמייצג את ערכי המותג או העסק שלכם ולסיים בשילוב מספר ערוצים לקידום האתר ברשת דרך האלמנטים שציינו בכתבה – קידום אורגני, פרסום ממומן ופרסום ברשתות חברתיות ובפייסבוק. אז למה אתם מחכים? קדימה להתחיל לקדם עניינים…ולקדם את האתר הסלולרי שלכם!