מכשור לביש – האם זאת המהפכה הבאה?
מבט על ילידי שנות ה-80 וילידי שנות ה- 2000 מגלה פערים עמוקים ביותר אשר קשורים באופן הדוק לשינויים שחלו בתחום הטכנולוגיה.
להמשך קריאהמבט על ילידי שנות ה-80 וילידי שנות ה- 2000 מגלה פערים עמוקים ביותר אשר קשורים באופן הדוק לשינויים שחלו בתחום הטכנולוגיה.
להמשך קריאההשיווק הויראלי הינו שיווק שמתבצע מפה לאוזן אך באופן וירטואלי, ניתן לומר כי הוא דומה קצת לוירוס. באמצעות השיווק ניתן להעביר מסרים שונים דרך מיילים, סרטונים, רשתות חברתיות וכו'. כדי לגרום לאפליקציה להיות ויראלית צריכים להיות בטוחים שהיא עומדת בקריטריונים ולגרום לתוכן המפורסם להיות מושך, יצירתי וכיפי.
להמשך קריאההברקוד נקרא בעברית קוד קוים והוא מכיל אותיות או ספרות שאפשר לקרוא באמצעות מצלמת המובייל. הברקוד הומצא כבר בשנת 1948 על ידי הממציאים ברנרד סילבר וג'וזף וודלנד ובשנת 1971 פיתחה אותו חברת IBM. קיימים שני סוגים מרכזיים של ברקודים- הראשון הינו ברקוד חד- מימדי, הברקוד כולל כ- 8-20 אותיות וספרות. הברקוד השני הינו דו- מימדי והוא כולל הרבה מאוד נתונים ותווים.
להמשך קריאה
כיום, כולם שקועים במובייל- הצעירים שמקבלים מובייל כבר במהלך היסודי, בני הנוער, הנערים והנערות, המבוגרים ואפילו הסבים והסבתות- כולם מסמסים, גולשים באתרים, מתעדכנים בנוגע לנושאים שונים, משחקים, קוראים מיילים ומבצעים רכישות- ניתן לומר שהמובייל הפך לחברו הטוב של האדם (קצת עצוב אבל מה לעשות).
להמשך קריאההתפתחות הטכנולוגיה שינתה את אופן העבודה וההתנהלות שלנו בצורה משמעותית ויחד עם זאת הובילה ליצירת שפע אפליקציות חיוניות אשר מסייעות לנו לכל אורך שעות היממה. כאשר אנו כותבים זאת אנו מתייחסים בין היתר גם לזמן העבודה.
להמשך קריאהאפליקציות ואתרים רבים עולים בכל יום אך לא כולם דואגים לבצע פרסום מקדים או במילים אחרות- דואגים ליצור באזז. לא פשוט ליצור באזז אך במידה והוא מתבצע בצורה חכמה ויצירתית הוא עשוי לסייע מאוד בהמשך תהליך השיווק.
להמשך קריאהבדיוק כמו שאנו מסדרים את הארון שלנו (אלו מאתנו שמסדרים את הארון), בדיוק כמו שאנו מניחים את הצלחות בארון מסוים או מניחים את הספרים שלנו במקום קבוע בספריה, כדאי לנו לארגן את האפליקציות שלנו במובייל, למען האמת ייתכן שחשוב יותר לארגן את האפליקציות במובייל מאשר לבצע את כל הסידורים האחרים שהוזכרו משום שאנו משתמשים במובייל יותר מכל מכשיר, חפץ או רהיט אחר.
להמשך קריאה
עולם הסמארטפונים התפתח מאוד והפך להיות חלק מאתנו כך שכמות הגולשים עצומה. כיום אנו גולשים מהסמארטפון מכל מקום, משתמשים באפליקציות מגוונות, צורכים מידע, מתכתבים עם הסובבים, משוחחים, שולחים מיילים, צופים בסרטונים, שומעים מוסיקה, מזמינים מונית, מקבלים אינפורמציה על תחבורה ציבורית, סרטים ומסעדות וכמובן- נמצאים ברשתות חברתיות שונות כאשר הרשת החברתית הראשית הינה פייסבוק.
להמשך קריאהכמות האפליקציות החדשות, הישנות ואלו שעודן בהתהוות הינה עצומה וכידוע- ככל שהמבחר רחב יותר כך הופכת התחרות להיות קשה יותר. אם הוצאת אפליקציה חדשה לשוק (תהליך ארוך ומפרך כך שבהחלט מגיעה לך טפיחה על השכם) יהיה עליך להשקיע ולקדם את האפליקציה, רק בצורה זו היא תוכל להצליח. במילים אחרות- גם אם האפליקציה שלך חכמה והכרחית לציבור הרחב היא חייבת לעבור קידום איכותי.
להמשך קריאה"המוח היהודי ממציא לנו פטנטים", אמר מישהו פעם. קשה מאוד לדמיין איך חיינו בעבר, ללא סיוען של האפליקציות החכמות ותודות לחברנו הישראלים החכמים והמוכשרים אנו יכולים ליהנות מאפליקציות נפלאות נוספות.
להמשך קריאה