אינדקס אתרים - הרב לייטמן
הוראה רוחנית באמצעות הגבלה, מסירות
אבל החינוך מנקודת מבטו של המורה הרוחני יכול להיות אפילו יותר קשה. גם אם המורה הוא רק רמה אחת מעל סטודנט ההבדל ביניהם הוא בלתי נתפס. אחד מעל החושים מציאות בלתי מוגבלת, אינסופית, מלאה בטעמים וצבעים, פרטים תוססים מעל הזמן, מרחב ותנועה בהשוואה למציאות אחת ברמה נמוכה יותר מרגישה. המורה ברמה גבוהה יותר מרגיש את היקום כולו עם כל מה שקורה בה, בעבר, בהווה ובעתיד הזרמה דרך קבלה לעם ההוויה של אדם. אבל המורה המתאים באותו הזמן גם חש את יכולת המדינה וקליטה של ​​תחתון, ובכך שהוא מבין את זה לא יכול פשוט לעבור על כל מה שיש לו ללא הגבלה חמורה, סינון.
כך המחנך צריך להתקיים בשני מישורים שונים. מצד אחד, הוא קיים במציאות חישת רמה משלו דרך האיכויות שלו, יכולות. מצד השני הוא צריך להגביל את עצמו, להכניע את הרמה שלו, יורד לרמת התלמיד. מחנך הטוב צריך להיכנס לתחושות, הרגשות, המוח של גבולות החישה באופן מלא את היכולות שלה, המשכילים. המורה הרוחני יש לללא תנאי, באדיקות אוהב הסטודנט בדיוק כמו התינוק שלו, עם רעד קבוע, פחד, הדאגה שהטיפוח הלא נכון, חלק הלא נכון כמותית ואיכותית עלול לפגוע "התינוק".
 
המלחמה הפנימית של המורה
התחושה בתוך המחנך היא כמו התחושה של "דרקון הנדיב" ענק, יצור טבעי שיש אש עצומה, אינסופית ריפוי משתוללת בפנים, אבל דרקון יודע שמאשו האינסופית מותרת רק להעביר הרב לייטמן זעיר ממותקת ומקורר את ירידה שהיא מספיק לתינוק לפקוח את עיניו ופונה לכיוון העליון רק קצת. תהליך כזה הוא קשה וכואב מאוד למחנך "דרקון" יש להגביל את עצמו בהרבה למרות שזה היה בשמחה לשחרר את כל האש, ריפוי, החלק חינוכי משתולל בתוך מאז שהיא רוצה לסיים את התיקון בזמן בפיצוץ אחד.
 
לא נראה רוב הזמן המחנך ברמה גבוהה יותר מרגיש מאוד מתוסכל, בייאוש גמור, הקרוב להתפרצות כתלמיד להבין, לקבל את מה שהוא רוצה לתת לו, מתעלם מכל מה שהוא מנסה לדחות. אבל אין לו ברירה, הוא לא יכול פשוט לשפוך על התלמיד מה שהוא רוצה עם מאז שהוא חריכה, לחנוק את כל אלה שמתחתיו לפגוע, להרוס את כל התהליך. אז במקום שזה צריך להיות מטופל, פחד, עדין, שביר הגבלת הזמן עצמו, חישה, חי בתוך הנמוכים אלה כדי לוודא שמזינים את התינוק החלק הימני המדויק שמתאים להתפתחות אופטימלית.
 
חינוך הדדי מיכאל לייטמן
אבל התהליך החינוכי, הטיפוח רק הופך אופטימלי, היעיל ביותר כאשר אחד משכילה ברמה נמוכה יותר מתחיל להפוך לרמה שמתחתיו עובר את אותו התהליך ביחס ל" נמוכים אלה "מתחתיו, מנסה להעביר את מה שקיבל מ מֵעַל. רק אז תוכל להבין משכיל אחד מעליו, מה שהמורה שלו עוברת. לאחר מכן דרך הדמיון רכש צורת החינוך הופך להיות הרבה יותר קל, נעים יותר ומהיר לכל השרשרת מקצה אחד של הסולם לאחר.
 

בניית אתר בחינם

במידה ואתה רוצה לבנות אתר בחינם, תוכל להתנסות באחת מהמערכות שלנו לבניית אתרים בחינם, בחר עיצוב והתחל לבנות אתר לעסק שלך
 
מצד שמאל תוכלו לראות מגוון עיצובים שתוכלו לבחור לאתר הסלולרי החדש שתבנו בזופ בדקות הקרובות
 
לאחר שתכנסו למערכת הניהול תחשפו לאפשרויות רבות לניהול התוכן באתר, תקבלו קוד QR ייחודי לאתר שלכם, תוכלו לנהל דפי תוכן, מפות, טפסים ועוד..
 
לחץ כאן לבניית אתר בחינם

החבילות של זופ

זופ מציעה שירותי פרימיום, לניהול אתר המובייל שלך.  שימוש בדומיין שלך, אחסון ברמה גבוהה , קידום באינדקס אתרים שלנו ועוד...

 

 
לחץ כאן לצפייה בחבילות של זופ