הפתק שהותיר לנו אחרי לכתו רב כדורי ובו שמו של משיח
כי בשמחה תצאו ובשלום תובלון ההרים והגבעות יפצחו לפניכם רינה וכל עצי השדה ימחאו כף
הגאולה היא תבוא בדרך של שלום, וכולה תהיה רק אהבה בכל
*ו'אין מלך בלא עם' 'אין מלך בלא עם' שצריכה להיות קבלה והכתרה של המשיח ע"י העם כפי שכבוד קדושת הרבי מיליובביטש קדוש ה התמנה לנשיא בישראל ע"י החסידים והחסידוֹת דווקא כלומר על ידי העם
http://www.kaduri.net/?CategoryID=213
הפתק של הרב כדורי לגבי משיח מצד אהבת ישראל הפתק בו תלויה גאולת ישראל מיד ברגע זה
הפתק שהשאיר הרב כדורי אנא להפיץ
בס"ד בע"ה למען האהבה שיבוא משיח צדקינו במהרה אמן
צריך להפיץ ולפרסם בכל האמצעים
לפני כמה שנים חלמתי לי חלום. באותה תקופה כבר שמעתי על הפתק שהשאיר הרב כדורי וכבר ראיתי מה שהיה כתוב בו. בחלומי שישנתי התעוררתי עם פסוק ופירושו שהפירוש היה בתוך החלום . וכך היה בחלום ממש וחזיתי : 'הקיצו ורננו שוכני עפר' שזה ראשי תיבות של יהושע. בחלום ניסיתי למצוא אם זה נכון שזה ראשי תיבות יהושע , ולא הספקתי. כשהתעוררתי שמתי לב שאכן היה זה מדוייק מה שנאמר בחלומי. שהתעוררתי חשתי בודאות בתוך ליבי ! שזה קשור לפתק של הרב כדורי . לא יודע למה.הרגשה ברורה שזה קשור לפתק זה שהותיר רב כדורי.רק אחרי זה הבנתי , עוד משהו בנוסף ליו"ד של יקומון , זה באמת יוצא 'יהושע' בדיוק.
אני נשבע שלא ידעתי- מעודי לפני כן שכך היה כתוב בספרי קדושה
...ואחרי כמה שנים
ראיתי במקרה בעיניי בבית של סבי אליהו ספר של רבי נתן מברסלב תלמיד הצדיק נחמן בו היה כתוב בפתיחת הספר ש"הקיצו ורננו שוכני עפר ראשי תיבות יהושע שהוא התלמיד"
* אין מלך בלא עם הוא ביטוי המובא בחסידות על מנת להסביר את ענין המלוכה. ביטוי זה מבטא את שני הצדדים של המלוכה שמצד אחד יש צורך בעם נפרד ומפורד, ומן הצד השני צריך שיהיה איזה ערך בין המלך לעם, שאם לא כן לא תתכן המלוכה. ביאוראין מלך בלא עם, ענינו הוא שכדי שיהיה מלך ומציאות של מלוכה, צריך להיות בחינת עם. וענין עם מתבאר מלשון 'גחלים עוממות' שהוא בחינת יש ונפרד. כי אין יכול להיות מלוכה אלא על פרטים רבים ומחולקים זה מזה. ועוד - שהעם בטלים אליו ולרצונו, כי "ברוב עם הדרת מלך". עוד מבואר כי 'עם' הוא לשון 'עימו', שצריך להיות יחס מסויים בין המלך לעם. שכמשל אין אדם יכול להיות מלך על שיחים ועצים ועשבים, שאין לו שום ערך עליהם, אלא צריך להיות יחס וערך בין המלך לעם. לכן אין מידת מלכותו של הקב"ה נקראת מלכות אלא מזמן בריאת אדם הראשון, ולא מזמן בריאת החיות והצמחים. שרק על אדם הראשון, שהוא נמשך מבחינת פנימיות העולמות, יכול להיות ענין המלוכה. פירוש האמרה ברוחניות הוא ששם הוי"ה לא יכול לשלוט כאשר המדרגות הנמוכות הנקראות "עם" אינן בטלות איליו. (הועתק מאתר חב"דפדיה)
נגלה הגאולה זכרונות חול זהב 1926 1931 כך נראה ו1905 או 1904 או משהו כזה , עיתונים באיזה בית ילדים או פנימיה -חוץ לארץ בחולות טייסות אוויר של הצבא איפה אני, ומה השנה? איזה מנהיג מוכר יש עתה ? ומדריכה, ושלום של משפחה, ואשקלון העתיקה סבא אליהו עושה שלום. סבא שלמה . ודוד גבי גבריאל הבית שלנו אותו מקום רק הרבה שנים לפני שתיקה שווה זהב אחת- מורשת בה הלכו אבותי בבכי האהבה אלך איתה כי עכשיו היא נוגעת לי בנשימה או כאן ארץ אהובה ארץ שלנו קריה יפהיפיה, אדמת אהבה טהורה ראשית צמיחה- עיר בתולה עטית עדיים, ועדיין, את אותה אחת בשבילי בשבילינו לתוכך ארצי טמון אני בחיק יש וגם צוחק בתולה, ארץ נטולה, ארץ החיים אוויר שווה חיים נוף נופים בלי בניינים ואהבה בלי עצב נושא ילדה אני בחיק ארץ אהובה, מסתתרת אהבה, והיא בך ואת חורטת בי ובנפשי ואני הולך איתך מהקרביים שלך אלעד הקטן |
בניית אתר בחינם
החבילות של זופ
|