אינדקס אתרים - Elad Ezfitness

 

שבוע מעולה לכולם! http://www.ez-fitness.co.il/copy%203%20of%20article3_rtl.html?v=49710591224

 

10 טיפים לשמירה על הגזרה בחגים: תקופת החגים היא התקופה המסוכנת לעלייה במשקל בעיקר עבור אלו המצויים בתהליך תמידי של דיאטה המלווה בכושר גופני. הארוחות הענקיות, המנות הרבות והצורך במנוחה משגרת היום יום, יובילו בסופו של דבר לחרטה עמוקה והרחבת מלאי הצמיגים שלכם. אז קבלו מספר טיפים ועצות שימושיות לעבור את תקופת החגים בשלום: 1. חשוב מאוד לשתות כוס מים גדולה לפני תחילת הארוחה על מנת להפחית את תחושת הרעב. 2. אם כבר מעמיסים את הצלחת, העמיסו ביותר סלט ו/ או ירקות מבושלים- כך, לשאר המטעמים המזיקים יישאר פחות מקום. 3. אל תמליחו את המנות ויהי מה! מלח סופח נוזלים וגורם לתחושה לא נעימה. 4. העדיפו לאכול עוף על פני סוג בשר אחר- שתי מנות עוף לא מזיקות, לעומת זאת, שתי מנות פחמימות בהחלט עלולות לסכן את משקלכם 5. סרבו בתוקף לאכילת מנה אחרונה! אל תרגישו אי נעימות מאי אכילתה. 6. פיתרון נוסף להימנע מאכילת מנה אחרונה - התנדבו לשטוף את הכלים. 7. ישיבה בבית גורמת מצד אחד לזלילת יתר ומצד שני אינה תורמת לשריפת קלוריות ולכן, צאו מהבית. בין ארוחות החג בחרו בפעילות מהנה לכל המשפחה כרכיבה על אופניים או טיול בחיק הטבע. סיבוב גדול בשכונה לפני ארוחת החג יעזור גם כן ל"מלחמה בקלוריות". 8. אם כבר נשארתם בבית, נסו לבצע פעילויות מעבר ל"רביצה" ו"זלילה" - התמסרו בכדור, עלו ורדו במדרגות ולא במעלית, התנדבו להוריד את הזבל ועשו סיבוב סביב הבית. 9. לאחר החגים, חשוב לחזור לשגרת הכושר ובמהרה. קבעו סדר יום ונסו להתמיד בפעילות גופנית- ריצה, הליכה, שחייה, אירובי וחדר כושר. 10. הקפידו כי כל אימון כושר כזה יערך לפחות 45 דקות. רצוי לשלב תרגילי חיטוב אותם ניתן לבצע בימים שאינכם עושים פעילות אירובית. חג שמח!

 

מיתוסים ועובדות באימונים: 1. מיתוס- על מנת לחטב את הגוף עליי לבצע מספר רב של חזרות ולהרים מעט משקל ב'סטים'. עובדה - בשביל לחטב עליי להתאמן כמי שרוצה לעלות במסה למעט האירובי שמתארך בהתאם לשלבי החיטוב, וכמובן- לעשות שינויים בתזונה. 2. מיתוס- הליכה שורפת יותר שומן מריצה. עובדה - הליכה לא מגיעה למחצית מהשומן שריצה שורפת. 3. מיתוס- כפיפות בטן יורידו לי שומן בבטן ויופיעו קוביות. עובדה- אין שום קשר לפעילות כח כמו כפיפות בטן ולשריפת שומן. הדרך היחידה להיפטר מהכרס היא פעילות אירובית ותזונה נכונה. לאלוף העולם בכפיפות בטן יש כרס. 4. מיתוס- ישנה דרך להפחית שומן נקודתית באזור מסויים בגוף. עובדה- אין שום אפשרות להפחית שומן נקודתית, אפילו לא בעזרת כדורים למינהם. 5. מיתוס- בשביל להיראות טוב מספיקה רק פעילות אירובית. עובדה- פעילות אירובית היא קטאבולית (מפרקת שריר). לכן, שילוב של פעילות כוח היא חיונית למראה בריא ושרירי. 6. מיתוס- אם אפסיק להתאמן השריר יהפוך לשומן. עובדה- שריר לעולם לא יהפוך לשומן ושומן לא יהפוך לשריר, פשוט מאבדים מנפח השריר- זה הכל. 7. מיתוס- נשים שמרימות משקולות נעשות גבריות. עובדה- תרגילי התנגדות עוזרים לנשים לבנות גוף רזה, מעוצב וחזק. 8. מיתוס- רצוי להתאמן ככל האפשר וכמה שיותר יותר טוב. עובדה - אימון יתר ימנע ממך תוצאות רצויות ואף יוכל להביא לפציעה שתשבית אותך קליל מהאימונים. 9. מיתוס- הרמת משקולות מיועדת רק לספורטאים צעירים. עובדה- אנשים מכל הגילאים יכולים וצריכים להרים משקולות. 10. מיתוס- השרירים גדלים בשעה שאנחנו מתאמנים. עובדה- השרירים גדלים בשעה שאנחנו נחים, מתאוששים ומכניסים את אבות המזון לגופינו.

 

בניית אתר בחינם

במידה ואתה רוצה לבנות אתר בחינם, תוכל להתנסות באחת מהמערכות שלנו לבניית אתרים בחינם, בחר עיצוב והתחל לבנות אתר לעסק שלך
 
מצד שמאל תוכלו לראות מגוון עיצובים שתוכלו לבחור לאתר הסלולרי החדש שתבנו בזופ בדקות הקרובות
 
לאחר שתכנסו למערכת הניהול תחשפו לאפשרויות רבות לניהול התוכן באתר, תקבלו קוד QR ייחודי לאתר שלכם, תוכלו לנהל דפי תוכן, מפות, טפסים ועוד..
 
לחץ כאן לבניית אתר בחינם

החבילות של זופ

זופ מציעה שירותי פרימיום, לניהול אתר המובייל שלך.  שימוש בדומיין שלך, אחסון ברמה גבוהה , קידום באינדקס אתרים שלנו ועוד...

 

 
לחץ כאן לצפייה בחבילות של זופ